tirsdag 18. mai 2010

Så var det slutt


Vi lærerne er inne i etterarbeidsuka, og i morgen reiser vi til Hudøy ved havet for å inspisere altenativ til Jønndalen. Vemodig, men kanskje lurt.


På plenen er det nå fuglene som regjerer, og hadde det ikke vært for Lone og Ulv, kunne jeg rusla naken rundt på plenen, men det passer seg liksom ikke, og av og til synes jeg å høre elevenes stemmer utenfor huset mitt. Spooky!


Den siste måneden ble hektisk; med Barnas dag, Huskonsert, cd-produksjon, Heimtunfestival og tårevåt avslutning. Vokalverksted gjorde sin hovedgruppeavslutning siste uka med omvisning i Operaen, der vi fikk overvære en øvelse med «Jorda rundt på 80 dager». Seinere spiste vi indisk. En vellykket dag i Oslo!


Apropos cd-innspilling. I løpet av uka legger jeg inn noen lydspor fra skiva. Jeg velger låter ut fra å vise repertoar-mangfoldet blant årets elever.


Jeg hilser til «gjengen», og tar gjerne imot en sommerrapport på epost o.a....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar